Over Jolanda
“Het is altijd mijn grootste drijfveer geweest: organisaties in de zorgsector en het publieke domein terugvoeren naar hun dienstverlenende doel. Met de jarenlange ervaringen die ik opdeed bij uiteenlopende organisaties kan ik bestuurders, managers en medewerkers ondersteunen en versnellen bij deze koers. Want met de juiste mensen, werkprocessen en faciliteiten worden organisaties meer rendabel. Meetbaar en merkbaar. Ik geloof in meer doen met hetzelfde. Het kán anders. Met die visie ga ik mensen aanvuren en helpen.”
Impact voor jouw organisatie
Jolanda Meeuwsen is oprichter van Impact4U. Haar motivatie voor de onderneming komt vanuit de overtuiging dat organisaties beter met gemeenschapsgeld kunnen omgaan. Dat geldt in het bijzonder voor de zorgsector en organisaties in het publieke domein. Mensen zijn er primair voor mensen.
Te vaak laten mensen zich (mis)leiden door de organisatie van de organisatie en wordt er georganiseerd op verantwoording met ook nog eens leidraad geld. Impact4U kijkt anders naar dienstverlening. Het is een merkbare beleving. Een unieke ervaring. Of je daar nu voor kiest of vanuit kwetsbaarheid op bent aangewezen. Organisaties kunnen met dienstverlening het verschil maken. Gastvrij. Puur door meer te doen met hetzelfde.
Als je Jolanda inzet
- Verbetert de kwaliteit en de beleving van je dienstverlening merkbaar
- Verbindt ze jouw strategie en visie naadloos aan de praktijk
- Krijg je het beste van twee werelden: hospitality- en gezondheidszorg
- Krijg je – naast meer rendement in geld- ook een merkbare verbetering voor medewerkers en mensen met een hulpvraag.
- Lever je meer met hetzelfde of met minder mensen, middelen en materialen dezelfde kwaliteit
- Heb je een sparringpartner voor bestuur, management en medewerkers
- Breng je versnelling in je organisatie
Visie op organiseren
End-to-end organiseren. Een must als je een goede dienstverlener wil zijn. Alles moet helder zijn en kloppen. Vanaf het allereerste telefoontje tot en met de eindfactuur. Impact4U analyseert en adviseert organisaties hierbij. Het Rijnlands model inspireert Jolanda. Met een vanzelfsprekendheid gaat ze continu na waar het werkelijk om gaat voor organisaties. De enige vraag die telt is deze: Voor wie zijn we er? Met een glashelder antwoord daarop, werkt Jolanda aan de balans in je organisatie. Met de juiste werkprocessen en faciliteiten die jij als dienstverlenende organisatie nodig hebt. Wat dat oplevert? Unieke, plezierige klantbelevingen en volledig integrale processen.
Ontrafelen is de kracht van Jolanda. Hoe ingewikkeld de situatie en het krachtenveld eromheen ook is. Ze kijkt naar de zorg vanuit de gastvrijheidsindustrie en met een topsportmentaliteit. Op een manier waarbij vanuit strategie, de inhoud, de product / dienstverlening, het gedrag en de omgeving terug in balans komen.
Jolanda Meeuwen“Als mens zijn we allemaal gelijkwaardig. Laten we daarom praten over rollen in plaats van functies. “
Ons programma HartZakelijk: Hard op de feiten | zacht op de mens
Fase 1
Mentale kussens opschudden: Daag je denkbeelden uit en onderzoek je organisatiestructuren kritisch. Organiseer je echt als een dienstverlener op de vraag en mensgericht? Gedecideerd en analytisch, zo gaan we te werk. Betekenis geven in gesprekken. Aan tafel bij de professional; niet op hun stoel.
Fase 2
Compexiteit ontrafelen: Dit is de kracht van Impact4U. Vereenvoudig en optimaliseer je interne processen. We zoomen in op
drie mensgerichte processen: een medewerkersproces, een klantproces en een
ondersteunend proces.
Het hart van je organisatie!
Fase 3
Nieuwe veldopstellingen. Nu komt de dynamiek los: voordoen en samen doen om daarna los te kunnen laten. Onze professionals bezorgen je actieve betrokkenheid met vernieuwde werkwijzen, workshops en/of trainingen voor medewerkers en teams. Anders samenwerken houdt ook in: andere verhoudingen, ander gedrag en verantwoordelijkheid durven en kunnen nemen. We werken vanuit vakmanschap, vertrouwen en verbinding met eigenaarschap.
Fase 4
Borging en Monitoring: Realiseer duurzame verandering in je organisatie, met continue kwaliteitsbewaking. HartZakelijk geborgd; meer waarde voor iedereen! Het verschil maken met organiseren op de vraag en dienstverlening als unieke beleving. Meetbaar in geld: meer met hetzelfde of meer met minder. Merkbaar door meer werkplezier en bovenal een optimale klantbeleving.